THERE'S A REASON

hola el bloggo. jag skriver som en kratta här i dig, men så är det när man inte har internet.. men får låna min bästa sambos nu iaf medan hon duschar, *snällis*! hihi. går inte att blogga från skolan heller, skolans nätverk har tydligen spärrat allt som slutar på blogg.se baaaad.
jaha, hur rullar det då? ja för tillfället har jag punktering tror jag, känns så i alla fall. lite sådär halv jobbiga saker jag måste ta tag i, lite heljobbiga saker också iofs. men aja, det löser sig.. bah.
skolan har dragit igång igen också, ganska skönt ändå. kommer nog till att bli ett bra skolår, eller något. tror deet.
i veckan har vi testvecka också. cooper, styrketester osv. känns åt skogen, eftersom jag idag är sjuk som en sjukling. hostar sönder mig och kan inte andas för jag är så förkyld. uuuusch. och måste göra testerna, annars får jag väl inte spela nolia cup i helgen, suckkkkkk. pappa kommer i helgen också, UNDERBART! äntliiiigen. så jag hoppas verkligen att jag är frisk, nu när han kommer upp, så han får se sin lilla princess plaaay. tss.

det är helg nu, och som jag njuuuuuter. sover, sover och sover. love it.
idag blir det att se fotbolls match på grubbe med evelina och jossi. sen drar jag och iaf even till nattöppet o käkar, göööööööttttttt. hehe. lika bra att äta upp sig där, både lunch o middag. egentligen frukost också men. hehe.

bor på ett dagis nu för tiden, fullt med folk, överallt, hela tiden. men de är, nice.
för övrigt så måste jag fixa nya innebandyskor, ny klubba också egentligen. men de är sådant man får fixa till julen antar jag. men nu ska jag hoppa in i duschen, plocka ihop lite på mitt rum först kanske, men det känns oviktigt. bara jag som ska grisa där inne ändåså. hehe.
på måndag är alla rigare lediga från skolan förresten, ska ha teambuilding i Övik. blir nog jättekul!

men ni får ha det så bra, kan försöka skriva lite senare också, om snäckan vill låna ut sitt inet vill säga. hi hi.
men nu ska jag duscha en timme och bli frisk igen!!!
jäkla sjukling. åh.


dock så funderar jag vad livet vore utan kompisar? egentligen. ah, var bara det. :)

ha det bäst mina vänner.
puss




dream as if you will live forever, live as if you will die today.

ångra inget du gjort, ångra det du inte gjorde.

den som säger att den kan eller inte kan, den har rätt.

jag kan allt.
kom igen nu jennifer. ryck upp dig och ta tag i allt, framförallt det jobbiga.

hejsvejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0