VILKET HÅLL DU ÄN GÅR

HEJ. mår inge bra idag, inge bra alls. eller jo lite bra ändå. men ändå inte. olika anledningar. life is not easy at all.
somnade 03 i natt, hade så sjukt ont så det gick som inte att somna gott, och det måste man ju göra. vaknade kvart i tio av att cornelia bankade på min dörr, TAAACK. klev upp o drog på mig träningskläderna som jag hade lagt upp igår. en snabb toffs och ett ännu snabbare hårband! hähä. drog i mig två hårdbrömackor med skinkost och gurka på. sen en kopp kaffe till det. jättemisslyckat blev det, men ah. drog i mig det i alla fall. piggnade till på direkten! haha tackarrrr. sen vare bara att sätta sig på herrpedan o börja hojja mot draggen med mina barn. dock hittade jag inte inne på skolan, en helt ny jäkla íngång, fattade ingenting! stack sedan till nolia för ett gympass med conne och borgasssss. satan så vi körde. kommer ha träningsvärk i tuttar och mage! hahaaaaaa.
in på draggen o åt makaroner, brunsås och köttbullar sen. plus melonskivor, gott som bara den.
sen cyklade jag hemåt, i regnet. riktigt mysigt. fort gick det i alla fall. nu har jag ingenting för mig, tydligen..
ska väl duscha kanske, sen. baka bullar? plocka svamp? dricka te? äääh. sova!
kanske får nå erbjudande av någon snart, håller ut en stund till innan sängen övertar.

hoppas ni har haft en fin fm, och får en ännu finare efm ;) hiho. släng iväg ett sms eller ring, sånt är alltid kuuul.

hejsvejs!!




When my world is falling apart
When there's no light to break up the dark
That's when I look at you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0