HON HAR ETT SÄTT

Då har ännu en helg passerat, endast denna sega söndag som är kvar. Så jag ska se till att göra något bra av den och det braiga får bli att ta bussen till stan och sedan promenera till gammlia och besöka Matilda, ÄNTLIGEN! På tiden kan jag tala om. Ska bli såå kul att se henne, längtar!! Annars så stod fredagen för ett derby på iksu där vi spelade 4-4, drygt att dem kvitterade med 45 sek kvar, men men! Direkt efter det så slängde jag mig in i duschen, lite stressad av att en väntande Julia stod och väntade på mig. Sen kubbade jag, Julia och Evelina till bussen, i hopp om att hinna med någon så vi skulle hinna 21.30 bussen från stan. Men icket. Vi fick lösa det med en liten liftning från iksu till stan, HEHE. Gött. Hamnade i framsätet med någon sjysst snubbe, Mark hette han. Asgo kille. Sen kände Julia honom på något sätt, så det var ju skönt. Hann med 21.30 bussen ifrån stadshuset på pricken, sköönt. Hem och fixade till och supersnabbt, sen kom det nån snubbe och hämtade oss, skjutsade oss till Sörfors där det var party för att fira vår älskade lilla Lina som hade fyllt 17 bast!! Kom dit, vart fan fanns Lina? Bra jävla fråga........... Inte närvarande iallafall :D Var hon inte på lördagen när jag ringde henne heller, haha. Och inte Julia heller, för den delen. Haha vilka sjuka kompisar man haaar. Älskaaart!!
Lördagen var en seg dag, sov länge, städade inte, tvättade inte och gjorde inget annat heller. Det jag gjorde var i princip att sova på Cornelias säng, kolla på förra årets Paradise med Cornelia, åt tårta med Cornelia, slogs lite med Cornelia. Inget annat. Men det var en bra lördag, helt klart. Var till ica senare och handlade godis för 70 spänn, göttis. Men nu ropar potatisgratängen(!!!!) att den vill ut, så ska kubba iväg o ta ut den och smaska lite sådan och tomat och avokado. Sen fixa till mig innan bussen till Matilda går.
Slänger in lite bilder från fredagens bravader senare, kanske!
Ha en bra söndag pöds.
pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0