I CAN SHOW YOU THE WORLD

God morgon och God Jul på er allihopa!:) 
Dax att slå upp de två gröna nu, vakna till och gå upp och mysa lite. Mina tår är is, så det ska bli skönt.
Drömde förresten att jag var i skolan och hade lektion, någon mattelektion tror jag, sen gjorde jag fel på något, då började datorn att tjuta högt som bara den, jag och Oskar Elebro försökte och försökte få av den hela tiden, men det gick inte, var hur drygt som helst! Sen vaknade jag till verkligheten och insåg att det var väckarklockan..
Hade den visst stått och ringt i 4 minuter, hehe. Högt lät det också, fattade ingenting jag. Men nu är man vaken minsann. Ska klä mig nu, sen ta mig upp till la familla/famillia(?) innan kusin min kommer och hämtar mig kvart över ett, då blir det att träffa massa mysiga släktingar, ååååh, GUD VAD HÄRLIGT!!♥♥
Men som sagt, God Jul på er allihopa.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0