I REMEMBER YOU

Hej! Ligger på min säng hemma i Hoffe, utan batteri på mobilen......... Tror jag glömt den i umeå, fan vad jag e bra! Åh vad less jag bliiiiir :( 
Ska iallafall sova snart, upp tidigt som tusan imon, kika på systra mi som ska vara med på lucia i kyrkan, naw.
Resan gick bra, sträck-körde i 8 timmar, vilket gick förvånansvärt snabbt! Fick stanna två gånger bara, i sundsvall i en lång bilkö och mellan hudiksvall och söderhamn där det var en trafikolycka. Annars var allt under kontroll.
Men nu ska jag fundera ut hur jag ska lösa detta med min döda mobbe vaa!! Less jag blir. Hoppas den ramlat ur väskan i Jakobs bil bara, skulle ba bli världens lyckligaste då, typ! Fast det är jag nog redan! hih.
Hörs på en stund älsklingar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0