ON MY WAY BACK HOME

Gillar inte att jag troligen är världens största funderare och filosoferare.. suck. Mina ögon ramlar snart ut ur skallen på mig, men jag kan tametusan inte somna! VA.... Har så mycket att tänka på tycker jag, fast jag egentligen inte har det. Livet är livet, som det är. Man kan inte göra något åt det egentligen, är bara att leva på. 02.39 and here I am, awake. Alla andra, normala, sover nu. Jag vill också. Klockan ringer kl 10 imon, ska upp i tid. Och kan på så vis förhoppningsvis somna tidigt imon innan julafton HIHI. Fast nä justja, jag ska ju hem till min fina vän evelina och invänta julafton med lite bingolottospel, HOPPAS PÅ VINST. såklart. Man spelar bingolotto en gång om året, då kan man väl ändå få vinna något. Eller hur? JA, tack. Känner på mig att det är vinst imon, ingen jättesumma, men en liten vinst känner jag lukten av iallafall, göttans. Och om de inte blir vinst, så har jag iallafall fått tillbringa kvällen med underbara människor!♥ finns inget bättre..

Men nu ska man kanske sova lite då, mjo. Förresten, min dag har varit riktigt skön. Började morgonen med en frulle och lite kortspel med mamma och tuvali, (jag vann). Drog mig sedan till hallen, körde ett svinigt intervallpass med fanny och jonna, sedan lite styrka och avslutade träningen med match mot broders lag, 4x15 min, dog lite då och då. Men hängde några viktiga kassar, la avgörande ass och drog upp nå knoddar på läktarn, var allmänt bra bara. hahahaha.
Men nu börjar det bli massa skit bara, säger godnatt nuja!:) PUSS godyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0