SHE'S SO HIGH

HELLO! 
Jepp, tro det eller ej Cornelia (och resten av världen, JAG BLOGGAR!! :DDDDDDDD)
Sitter hemma hos Johan och pluggar nu, han hjälper mig att knåpa ihop lite om den fantastiske Benjamin Franklin...
Spännande :) Annars så har dagen bjudit på lite rolig skola osv, lång dag.. Fick tillbaka företagsprovet, fan så nöjd jag är! :D Trodde man inte då man lämnade in det inte. Eller hur Cornelia?! ;) MACKAN.
Är dessutom ambassadör för idrottsprogrammet denna vecka, så missar en del av lektionerna lite då och då, men det gör ingenting hehe.
Jag är för tillfället väldigt, väldigt, vääääldigt nöjd över livet. Nystädat rum och JÄTTESTÄDAT dessutom. Låg på alla fyra och skurade i hörnen, fasiken vad stolt jag är. Men fick bara två timmar sömn den natten, men det var absolut värt det! :) Imorgon så är det skola som vanligt, ingen träning på kvällen så det är ledigt som gäller. Men som vanligt så har man andra sysslor för sig än att bara kunna vara. Plugga psykologi imon är vad som gäller.
Jaja, lite snabb info sådär, nu är farmor nöjd!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0