SOME SAY LOVE

EN GOTT NYTT JUL!! ehehheee.
Nää men god jul på er snyggingar, hoppas att ni kommer få en bra dag. Men först en skön sömn i natt, det tänkte jag ge mig på nu :) 
Skriver imorgon också, såklart. Kommer slänga in någon bild imorgon också, det ni! Hähä. Händer inte allt för ofta. 
Fryser kanske ihjäl i natt förresten, är svinkallt här inne, nere i bunkern :( blähäää. Klockan ringer 9.12 imon, då är det dax att öppna en julklapp från min lilla älskling uppe i norr.. ♥
Nu var det en bebis som skrek utanför mitt fönster lät det som????! fast hörde nu att det var jag som andades konstigt, haha. Pucko. Aja! 
Kvällen har varit helt underbar. Glöggmys hemma hos Jönssons i deras nya hus som var såååå fint och mysigt. Var typ 20 pers där, riktigt trevligt var det, och gott också!! Dock ingen vinst på bingon :( Men jag var riktigt nära hela tiden så jag njuter av det istället, hehe. Ringde in två gånger också, smart! :P Trodde jag kom in en gång, då stannade hjärtat på mig- : HEJ. Det är lotta från bingolotto, du har            tyvärr inte kommit med denna gång. 
Kul att hon drev mig till vansinne då, hehehe..
Var så himla trevligt iallafall, och fruktansvärt mysigt att träffa evelina och hennes underbara familj igen.
Och sen att få träffa Nelly gjorde inte saken sämre, guuuuud vilken söt unge.... Smälter ju.
Men nu ska jag sänka volymen och halvsomna till bra musik på spoti, sen stänga av och så somna ordentligt, härligt det låter va. Godnatt på er snyggingar, sov så himla gott! PUSS
Kul förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0