UNBEAUTIFUL

Jahaaaa, frågan är ju vad man gör på skolan när man slutade för en och en halv timme sedan... 
Sitter och väntar på IQmåsar som ska få trycka in lite matte B i skallen på mig, känns riktigt behövligt kan jag tala om. Blev påmind om att jag minsann kan blogga lite när jag ändå, ja, inte gör något annat vettigt. Gjorde ett riktigt gott försök på svenskan, men nä, går ickeeee. Ska glo igenom böckerna hemma sen, och fixa det via dem. KUNG. Förövrigt så mår jag nog hyfsat bra idag och just för tillfället. Har just kommit igång med mat osv efter min tvådagars på sjukan. Känns skönt. Men är jobbigt också. Människokroppen e bra knäpp! Olle sjunger i mina öron för tillfället, älskar honom a bit tooo much. Blir så glá! Han verkligen smälter i mina öron, hähä!
Annars så är jag inne på sista veckan här uppe i Umeå innan det är dax att bege sig neråt i landet och ta tre veckor Jullov. Ska bli rejält skönt iallafall, det ska sägas. Men finns ju en del här uppe man kommer att sakna varje, varje dag.. :( Pjööhhh.
Julklappar är verkligen inte min grej, fanfanfaaaan. Vill bara bli rik så man kan göra alla nöjda och glada, men så enkelt är det inte riktigt. Men men.. Längtar bara efter att få komma hem och mysa och umgås med alla mina nära och kära, det som känns allra viktigast just nu. Absolut. Nu piper datorn för lite batteri, 12%, det kommer man inte långt på inte. Nonono. Gäller att gå all-in, till 100%.....
Men nu är klockan 15.40 och grabbarna slutar, så kanske ska vika ihop locket o sätta mig med matteboken uppslagen så det ser bra ut när dem kommer, HEHE. Bra klippsk man e du. Nja.
Har psykologiprov denna vecka också, matteprov och svenskaredovisning också. Nananana, livet... 
Men det är tamefan bara att hålla i nu, två dagar kvar. Plus styrketester på fredag och kanske ett cooper imon, beror på om jag får i mig nå käk idag. Vi får se.
Men nu ska jag avnjuta lite musik på spotify medan det sista batteriet rinner iväg. Nu ramlade Johan in här bredvid mig o mitten också, så nu får man inte det lugnet man behöver för att göra en bra insats med matten... Najs. 17åringen;)
PUSS PÅ ER GODINGAR. Ska bli bättre med bloggen, jag lovar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0