WHEN I LOOK AT YOU

What a morning! Vaknade som sagt kvart i åtta av Tuva Li, fixade mig lite och åkte till kyrkan med mamma, Jessica och My. MIN ABSOLUTA FAVORITTJEJ!!! ååååh vad gosig hon är, så himla söt och ojojoj, PUSS. Träffade på lite gamla lärare man hade på låg och mellanstadiet också, hehe. Kom hem strax efter tio, somnade under täcket med musik på, vaknade runt ett igen. Underbart skönt. Nu ska jag ta mig från säängen, mamma ska skjutsa mig till fanny! Oj vad härligt. Blir så glad i hela kroppen, ÄNTLIGEN! min fanny, min bästavän, äntligen.
Tre dagar kvar till julafton idag, vad händerrrr. Är förresten HUR MYCKET SNÖ SOM HELST här hemma ju, trodde jag inte. Tror det kan vara mer än i Umeå, nästan. Fast iofs så snöar det ju där än, hehe.
Nä men nu ska jag vakna till liv och ta mig till fanny!!!!! Ett helt jullov, hur härligt.


Missing someone gets easier every day, because even though it’s one day further from the day you saw each other, it’s one day closer to the next day you will do it. ♥



Kommentarer
Postat av: alashene

Snyggt citat!

2010-12-22 @ 23:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0