13.28

http://www.vk.se/Article.jsp?article=328447   herregud.... där har ni alltså anledningen till varför all vår träning är inställd. även i morgon tror jag, vilket betyder att jag börjar skolan kl 13, har en lektion och slutar kl 14. har även datakunskap så de blir att åka till skolan en timme och spela tetris och kolla på film, typ.
idag när vi käkade pizza så var de iaf snöras utanför, var en liten hund som satt fastkopplad där i typ en cykelkorg, men när snön föll så stack den iväg i full fart och dennes matte var ju utvecklingsstörd, haha de var lite kul, aja. nu ska jag sova middag i någon timme innan jag tar tag i städningen. TJAO

Kommentarer
Postat av: ija

Såg på Tv och kände igen att det var hallen som taket hade blivit förstört. Var sjutton ska ni träna någonstans nu då? Kram till dig älskling

2010-02-04 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0