1tim och 13min kvar på mitt batteri...

Hej bloggen, var ett tag sen nu. meeeen de är för att, nä, jag har ingen bra anledning.
veckan har väl vart bra this far. men vad less jag är nu, kan inte skriva nå bra. jävla kens fel. hade nyss matteprov med Fjant Ken. Hur fan kan han skicka fram mig under provet när jag inte sa ett ljud, men de är tydligen inte ens tillåtet att vrida på skallen under hans prov! blir så förbannad när han ska hålla på fjanta sådär jämt. sen äre bara smör ju. lessssssssssssssss.. och varför svarar inte min mamma när jag ringer nu för tiden dåååå? whaaaa.
nu ska jag kolla på OTH hela denna lektionen, är klar med frågorna så.


PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN EN GLAD TJEJ! :):):):):):):):) hehehehehehehehehehe, jätteglad..................

Kommentarer
Postat av: ija

Hej lilla gull. Du vet att lärare är ett släkte för sig. Beror helt på vilket humör dom är på, annars kan ni få ut för det. Kul att du är jätteglad. Ska hälsa från Titti. Kram

2010-02-10 @ 17:17:39
Postat av: Emilia

Superfin klocka du har högst uppe :) Hoppas allt är bra! Puss och kraam

2010-02-16 @ 23:23:17
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0