22.07

hey handsome..
har degat hemma sedan vi slutade, sov några timmar. käkade lite direkt jag vaknade sen drog jag på mig löparskorna och stack ut i ca 30 min. var bra dryg till en början, men fan så skönt sen! yep.
nu ligger jag här och känner mig allmänt hängig, lite less, lite allt möjligt.. beslutsångest som heter duga har jag också, men d är sånt man får ta. nä nu ska jag städa lite på mitt rum för d ser förjävligt ut. sen blir det nog kolla lite på OTH innan jag sover igen. taggad för en timmes skoldag imon mellan 13-14. sen blir d hem och knyta på sig löparskorna igen, ut och flåsa lite igen. ska dock på en betydligt längre runda imon, hehe.. sen när man kommer hem är det entligen helg! då ska jag ta en lagomt lång och rikttigt varm dusch, sen byta sängkläder. det kommer bli en alldeles perfekt fredag imon känner jag, ja! dax för en sån känsla nu också. nä ska men börja plocka lite kanske :) take care.

puss and goodnight, xoxo. jennifer



snart. snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0