ain't got you

hej, trött tjej här. käkade matlådan direkt jag kom home. lade mig sedan och kollade på OTH, underbart!
sen tog jag väl mig en liten powernap skulle man kunna säga, he-he. jävulskt skönt vare iaf, tur de. vaknade först av att bästa karin kom in och ställde en tallrik med ny, varm, och supergod kladdkaka framför mig i sängen, LOVE IT! tack karin :):) yees. somnade om igen, för att sedan bli väckt av en hetsig adam fredriksson! haha. men jag hade ju glömt mina pjöx på hallen i morse, så de var ju bara awesome av honom att slänga in dem, tackarrrr.
nej nu hade jag tänkt att ta mig in i duschen för att sedan krypa ner och sova faktiskt. eller ja, blir väl en del OTH och tette först. men de gör inge :)
ha en bra kväll allihop.


PUSS JENNIFER
bara en liten sak som fattas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0