dancing when the stars go blue

sådärja!
sitter på en rätt skön studiehandledning nu, kikar OTH och lite av varje så de är nice.  har hittat en sån bra låt också, från OTH med den är såååå bra! :) har snart engelska och sen så slutar jag, äntligen.
har sovit cirkus tre timmar i natt, började småstäda lite på mitt rum runt nio, hehe. rev ut hela garderoben så alla kläder låg över sängen, men sen försvann orken till att städa, oväntat? hehe. (mama du vet vad jag pratar om). så gick väl och vek ett plagg i timmen ungefär. men sen kom jag på den brilijanta idén att jag skulle tvätta alla mina käder istället. sagt och gjort! så nu hänger det fullt av mina kläder på ca 3-4 tvättställ i korrioden :) fiiint. får se när jag orkar vika in dem i garderoben igen, hehe. nej men de blir nog idag faktiskt. tänkte bädda rent i sängen osv också, dammsuga av lite, så man har det rent och fint till helgen iaf. men sen tar det inte så lång tid innan det är KAOS igen, hehe.
aja, var vaken till halv två i natt för jag skulle kolla på hockey, men de blev ju inget av det(vilket jag visste från början men), isätllet städade jag klart och hoppade in i duschen runt halv tre. somnade ca kvart i fyra skulle jag kunna tänka mig. vaknade kvart över sju i morse, inte så himla trött heller faktiskt, konstigt :)
börjar min fredag imon med ett pass på gymmet klockan elva, sen blire mat och prov i datakunksap innan jag går hem och tar heeelg. underbart.
juste, MAMMA, igår år jag soppa och två hårdmackor med skinkost! inte illa va.

nej ska man göra lite nytta kanske, kolla klart på OTH innan det är dax för engelska och sista provdelen, hehe :)
ha en bra torsdag allihopa! det ska jag ha, en timme kvar sen tänkte jag lägga mig och steka i solariet lite(KANSKE) om orken finnes. vilket den inte gör allt för ofta, men men..
killarna har match idag också, spöland borta. tore, haha. lycka till.

näää, ha det bra :) grattis emma kingdahl också!! :)

PUSS JENNIFER
 hittade världens roligaste bild igår, hahahahahah! sååå kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0