feels like home

Tjenarå bloggen. Satan så lat jag har blivit med detta :) hehe. men men. helgen har inte erbjudit så mycket. Fredag var det mest chill, städade köket med anna. sen kom favorit julia hit och chillade med mig, härligt. vi kollade på film, grät en skvätt också, haha.. du är så bra julia!
sen blev de väl inte så mycket mer den kvällen trorjag? nä!
lördag vart de att kolla på alba-sandåkern, vinst till alba. gött! :) jävlar vad kallt de var att vänta på bussen sen när man skulle hem, FYfan...... kalla land :D
blev käk dirr när man kom hem, sen bara massa mys under filten med OTH och godäääs. awesome.
duschade lite senare mot kvällen, emelie skulle börja kolla på a walk to remember medans, så skulle jag joina henne. sen när jag kommer in så frågar jag om de går bra. emelie: jaaadå. har kollat i 23 min nu! jag:ahmen bra. men du vill du veta en sak? de här är fel film!:) haha. empan då. så senare slog vi på the stepfather istället, helt sjuk film. h-e-r-r-e-g-u-d!


sen runt tre så kom det en odräglig en, men trots det så blir jag så glad.
vi får se hur det blir med allt nu.

söndag, ja klockan är kvart över sju och jag har morgonrocken på mig fortf. hähä. kväller snart igen ju:D hockey imonbitti, taggat. sen ska jag ju visst på besök till IM imon åh, riktigt nice. HÅLL TUMMARNA

lillebror kommer snart och det ska bli mysigt att ha honom här :)


it's time for a brand new start!


nej nu ska jag göra något. :]


PUSS JENNIFER


vilken gammal goding!;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0