onsdag

Hej bloggeeeeen. gud så slö jag varit nu sista tiden, men ja, de har bara blivit så!
Ligger just nu i sängen, även fast klockan är kvart i fyra, hehe. men vi är ju lediga idag så why not? :) skönt! VÄNTA! kom precis på att jag ska ringa till idrottsmedicin, så. wait a minute...

nä, inget svar nu heller. undrar om jag ringer fel nummer?? hm. men skickade iaf iväg ett mejl nu. hoppas på svar så fort som möjligt så jag kan få komma och se hur jag ligger till. yepp.
annars då? hm jo,det är väl bra med mig, idag iaf. har varit lite ostadigt de senaste dagarna och så men antar att de börjar bli till en vana nu som jag måste vänja mig vid. tråkigt men så är det. hoppas dock att du inser vad du kommer att förlora. för jag vet att du vet, att du kommer sakna mig som jag saknar dig. MEN , slut om det. nu ska vi vara happy :)
ledig idag vilket är otroligt skönt! ska väl fixa käk snart. borde handla också men orken till det finns inte. är dessutom snorig och hostar hela tiden nu, så drygt! skoldagen imon är ju skön eftersom det är torsdag, vilket betyder att vi slutar halv tolv, yeah!

hade match igår, vinst mot Umeå City med 9-6, greeeeeat! vi hade asbra spel i offensiven, lite tyngre i defensiven men. 3p och det är alltid lika skönt. hade ju match i söndags också, jemtland borta i östersund. inte helt OK! vi åkte halv nio på morron och var hemma typ elva på kvällen igen, dryyyygt. skulle ha fått träffa victor också, men hans tåg blev föörsenat så de blev inge :( astråkigt verkligen. har inte träffat han sedan jullovet och nu ser de ut som att de inte blir förrän sommarlovet(!) nästa gång, han ska ju visst inte hem på de närmsta två loven :( riktigt tråkigt.. men men, vi får ta någon helg och ses dude :)

och juuuste, om en vecka imon så kommer lillebror min upp hit! fan vad kuuuul :) saknar han.
ska bli kul att få hit honom, blir lite annat än att träffa honom när jag är hemma på lov, då han ändå aldrig har tid med syrran ;) hehe. men så då kommer han hit torsdagkväll, sen åker han hem på söndagen. så det blir en liten weekend med han, mysigt. får väl se vad jag lyckas underhålla honom med, HEHE. har match i holmsund på lördagen iaf. nice.

men vad händer annars i umeå då? nja ingenting förtillfället. har inte vart på nolia och tränat på typ två veckor? hmm. först var de ju taket som rasade in för all snö, sen hade visst en maskin slagit sönder en vägg också, haha. lite roligt faktiskt. HAR FÖRRESTEN TRÄNINGSVERK NANTING SEN STYRKAN I MÅNDAGS! herreguuud. men de är så sköönt. önskar jag hade den här känslan lite oftare, hehe. men snart så. minns när jag var med på en träning innan jag skadade mig igen, hade fan träningsverk en vecka, kunde knappt röra mig. hehe.

ber om ursäkt över hur min blogg ser ut just nu också, herregud.. men, det blir ´bra snart bara jag orkar ta tag i det hela. hehe.

näää, ska man göra något kanske? blir nog lite OTH nu, är ju sååå spännande. har dessutom lärt mig att spela tetris samtidigt som jag kollar, det är ju helt perfekt! hähä.
borde städa och tvätta också, men det får nog bli imon när jag slutat, fram tills vi ska ha träning på STADSHUSET?! hmmm. stort frågetecken där.

aja, ska avrunda nu känner jag.. hoppas ni haft en bra dag allihopa, och får en bra kväll också.

/ jennifer


blev ju en liten impulsklippning i lördagskväll också, hehe. tog kökssaxen och klippte till en lugg på mig själv, inte illa alltså. ångrar mig lite nu på morgnarna bara :(


Kommentarer
Postat av: Kaiaida

Keep up the good work.

2011-01-28 @ 10:26:20
URL: http://kaiaida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0