hehe, when you are booored

...som du älskar av hela ditt hjärta - min familj, mina vänner
...som du skulle offra livet för - min familj och mina vänner
...som är den smartaste du känner - hehe pappa
...som alltid får dig på strålande humör - muuusic
...som får dig att le när allt känns tungt - olika från gång till gång
...som är den omtänksamaste du vet - skulle nog säga emelie edström!
...som är en bitch - petter
...som är en föredetta bästa vän - inte värt att skriva här känner jag, you know it
...som är snygg - emma hedblom;)
...som är osmart - jocke löfgren, hehe
...som är en riktig vän - fanny lindberg
...som är den galnaste du vet - den är svår
...som är den konstigaste du känner - jocke löfgren igen haha 
...som är underbar -
...som är dum - finns bara en som är dum på riktigt
...som du kan prata med om allt - mamma, tror jag
...som är din barndomsvän - alexia, malin, fida osv
...som du saknar - finns en del där hemma som jag inte skulle tacka nej till att träffa nu.
...som betyder mest - min familj, some friends och fredrik
...som du har spenderat mest tid med - vet inteee
...som du var dum imot när du var mindre - haha frida holmer  :(
...som du tycker är snäll - evelina jönsson
...som du har sportat med - en hel del!
...som du skulle vilja krama just nu - äh
...som du inte har träffat på länge - la familia
...som du träffade idag - emelie och karin
...som du ska träffa när du gjort klart den här listan- blir väl mina mates


värdelös lista. väldigt känsligt att jag inte fick nämna den jag helst av allt vela skriva in, fanns ingen som stämde riktigt..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för det min underbara dotter:-). Älskar dig.

2010-02-17 @ 20:10:28
Postat av: ija

Kan inte förstå att det skulle vara svärt att skriva ett namn på den galnaste. Det finns bara ett namn FARMOR. Puss till dig.

2010-02-17 @ 21:18:27
Postat av: Anonym

:(

2010-02-18 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0