lips of an angel

heeeeej. skaplig bloggtorka på mig de senaste dagarna nu. inte bra. MEN. vad händer då? ja, ingenting skulle jag nog säääga. tränade min första IBträning på över ett år, i torsdags. vettefan. kändes ändå ganska bra och så men ah. jävligt seg och allmänt oteknisk var jag.. men de är bara att slita på så kommer de där att sitta igen också :) kung! känner ingenting i knät så de är ju skönt så att säga. aja, hämtade lillebror vid bussen runt sex, anledningen till att han inte hört av sig på hela dagen var iaf för att hans mobil låg i väskan, som låg nere i bagageutrymet, hehe. bra jobbat där. skön bussresa i åtta timmar, utan mobil. nääääää.. drog med mig victor på hemköp, handlade massa goda och onödiga saker, hehe. men vad gör man inte när han väl är och hälsar på:) sen vart det bussen hem och en hel del prat den resan kan jag tala om. när vi kom hem så åt vi bara, tog de allmänt lugnt.
fredagen började vi med att träna lite IB. skippade sedan min enda lektion den dagen. woppps. åkte på stan mde victor istället. hehe. var en hel del inhandlat..................... suck. jaja!!! på kvällen blev de bio, farsan, hehe king film. då var vi en sisådär 14 pers, så de var rooooligt. en kul rulle också. fint.
kom hem runt elva, pratade med julia lite över en timme innan hon gick upp och mös med borgas.. fy vad skönt det var att få ur sig. ja, skönt. så bra hon är!
satte på en film med victor sen, The new guy, hehe. verkade ändå asbra, men jag beslöt mig snabbt att sova istället. så bror låg vaken till tre och kikade på filmen själv, haha! stackarn.
vaknade i morse, chillade mest i några timmar innan de var dax för samling inför sista seriematchen mot holmsund. blev vinst med 2-12 iaf, så de var gött.
kom hem och åt kall kyckling, en äcklig potatisgratäng men en väldigt smarrig bea :)
har kollat film med typ alla på nedervåningen nu för en stund sen- flight 93. mys.
ligger i sängen nu och har som vanligt spelat lite tette och så, hehehe. kul spel det där. nu kom evsi in till mig och mös ner också :) sweeeet. hon hängde även sin första kasse idag på matchen, och en ass dessutom. KUUNG! :D hihi grattis där då.

imon blir de att kliva upp väldigt tidigt för att vara jag och en söndag dessutom. men de är ett måste imon, så bror hinner med bussen hem till hofors igen :) men de är snart sportlov, ska ju hem om en vecka, tror jag det är? soft. blir massa innebandy då har jag hört, med x antal olika lag. KUL!!!! ska vara med på min gamla skola dessutom, på idrottlektionerna. fasen så skoj. jag och matte :D hehe.

nääää, ska man lira vidare då kanske? men de blir nog lite OTH också. är ju såååå bra. får väl sova själv i natt förresten, victor är ju bara på övervåningen. helt kär i alla killar, haha :)  


näää, sov gott då :)
puss jenkan

jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mig svag
men jag vågar inte väcka dig nu  
-v-



            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0