TORSDAG.

tjabba. har haft en riktigt skön NK lektion (som alltid) med maggan! var lite genomgång om nå DNA saker och lite smått, inte jätteaktiv men hehe. sitter på en studiehandledningslektion nu, är kanske världens simplaste lektion, alla sitter och spelar spel en timme. förutom vissa som, ja, gör nå annat. tänkte att jag lika bra kunde blogga lite då, eftersom jag inte har tid annars ;P efter denna lektion är det engelska sen blir det som sagt pizzabuffé på rhodos(!) sen hem och sooooova. fyfan vad torsdagar är sköna. hörde förresten att Ljung och Sander skulle med mig och karin till rhodos, foursome! yees. nä nu ska jag kika lite på face, kanske spela några omgångar tetris också, eller ja, de blir garanterat några sådana omgångar men.. ha en bra dag allihopa:)



puss jennifer


bjuder på en bild på mig sen jag var en liten plutt! hehe. :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

men gullunge! :D

2010-02-10 @ 16:06:20
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0