uppfriskare;

Hej bloggen, väldigt längesen nu. men nej, jag har inte haft ork till detta den senaste tiden. men jag tror ni överlever, faktiskt. hehe. Men ändå, tänkte ta en liten snabb flashback--> fredag: inget hände! lördag: hade lite festligheter med laget, riktigt roligt var det, ja!! söndag: lagom chill dag, rörde mig inte mer än vad jag behövde, hehe. åt massa gott. måndag: skolan igång igen, jävligt drygt att kliva upp på mornarna tycker jag :( böh. har dock sovit väldigt bra i veckan, fram till nu. aja. tisdag: skolan igen, hade styrka på morgonen. sen hade vi DM-match mot umeå city, vinst! sen gick jag med Tim, Fredrik och Max till subway och käkade, riktigt gott! sen gick jag och snygg hem till honom och sov, kikade lite på OC först också. vaknade upp där i morse, hade så jävla ont i magen också, hade även det på kvällen när vi skulle sova. jag skulle på en lektion sen hade jag hål i flera timmar. men det hade även fredrik. så efter min svenska så gick jag hem till honom och hade mys igen. underbart! vaknade dock halv ett och jag började tjugo över tolv, hehe. missade NF lektionen, men vi hade bara gått igenom hur vi skulle packa väskan, så d var lugnt ju!;) dagens hissar var väl att jag fick MVG på dataprovet, som var så fruktansvärt svårt!! haha.. och att den 3e varje månad är den ´bästa dagen jag vet. men faaan...
efter skolan var det träning, löpte 15 varv sen var jag d.e.a.d. helt sjukt vad trött jag var i kroppen. men de blev ju en bit iaf. ändå mycket skönare att löpa ute. men är ju så kallt här uppe, OCH SÅ JÄVLA MYCKET SNÖ?! drygt..
efter träningen tog jag och jeppe bussen home. chillade hemma lite, käkade, duschade och plockade ihop lite på rummet, LITE. hehe. sen kom tim hit, trevligt...
nu ligger jag här och skriver med fanny, vi skickar lite bra musik osv., guuud så jag saknar na. helt sjukt. sa även till karin idag; du fanny! fats jag menade karin :( tur att karin hade headset i så hon inte hörd emig. men de gjorde ont att säga fanny, kändes som att jag inte hade sagt det på, ja flera år. nu ska jag kolla på lite OTH innan jag ska sova. torsdag imon, de betyder att min helg börjar, hehe. så jävla skönda dagar torsdag och fredag. imon slutar vi halv tolv, har först NK med maggan, haha kuuung. sen studiehandlening, vilket betyder sitta vid datten en timme, sen engelska och då ska vi läsa i en bok. sen slutar man! härligt. då blir det dock pizzabuffé på Rhodos med karin, hihi. sen hem och bara leeeeva, eftersom vu inte har någon träning imån. härligt. ska dock ta tag i städning och tvättning då, inte jättekul men...
nä nu ska jag avrunda detta och kolla på oth. vill önska alla rigarna lycka till nu när de är finnkampen med landslaget också! köööööörba. :)
justja, blir troligen melodifestivalen i helgen!

gooodnatt "alla" läsare;) /pussjennifer





5 månader.22 veckor.154 dagar LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0