19.27

Hej bloggen..
Har vart en riktigt slapp dag idag, vaknade helt oplanerat upp hemma hos snygg. skulle bara dit igår och kika en film och snacka lite, men blev massa spel och roligheter istället. men jag klagar inte! de var skoj. somnade hyfsat i tid, efter lite deep och så. ja, annars då? drog mig på innebandy med sofia idag. var RIGherrarna som spelade, vinst, en massa mål av max, riktigt bra där. efter matchen så kollade jag lite på futsal finalen. sen gick jag med virre och igeln till bussen, som vi visst fick vänta på i 25 min, tackar! sen blev d en pizza med bea på vägen hem, HEHE. riktigt gooooott. nu är mina brudar på väg hem från boden, match där idag. blev 4-4, bra fast nä.
ska dammsuga hela korridoren nu så jag har det gjort, sen nog ta tag i mitt eget rum också. borde dessutom ta ta i tvätten, ja de borde jag verkligen. för nu nu mina vänner får de inte plats en strumpa till i den tvättkorgen! hehe. aja, ska fixa de nu om en stund. sen ska jag krypa ner ( i ett förhoppningsvis nystädat rum) i sängen och kolla på OC, eller kanske OTH? time'll show. HEJDÅ



kanske man borde ta tag i sitt liv nu och visa vad man faktiskt vill? ja.
 ryck upp dig nu jenkan :) i can make it on my own


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0