fredag!

Hej bloggen. Har vart en riktigt snabb och skön vecka, har varit lite träningar. Dock har 94killarna varit här på uttagningsdagar, treeeevligt. Aja, började 13 idag, hade dataprov, slutade 13.45. så var en rätt skön skoldag, ehe. ha rnyss ätit min matlåda, göött. ska iväg på derby ikväll, IKSU-DALEN. skönt. sen blir d mys med snyggo.
och imoooooon blire fart och fläkt kan jag tala om, herregud! kommer bli galet. grymt! tackarrrr.
nä nu ska jag skriva min eng.uppg och sen kika lite på OTH innan de är dax för innebandyyyy.

ha en bra helg peoples.

OCH GRATTIS TILL MOA OCH JIMMY!!!!! :)))))  äntligen har lillkillen tittat ut, underbart. <3 :)
lillesyster min fyller ju år idag också, 6år. satan så fort det går. Grattis TuvaLi <3

nä, tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0