GÄSTINLÄGG.

Här kommer ett litet kvällsinlägg från min syster TuvaLi, 5 år :) (6år i januari). Det är hon som säger men syster som skriver ;) puss på er!! Hej bloggen. Idag har jag klätt av julgranen sen knäppte vi av grenarna och sen sågade vi av alla kvistar som vart kvar (???), sen gick jag ner till jennifer och började spela dator. Och sen så vart det kväller och så skulle jag titta på lejonkungen de är allt jag har gjort idag. och sen vet jag inte riktigt. Men nu ska jag och min syster titta på lejonkungen sen ska jag sova med henne. god natt. haha ja sådärja, tackar tuvali! ;) ja, jag har haft fullt upp idag, har packat ihop alla grejer tills jag ska åka hem till umeå igen, så nu är de nästan klart. ska göra resten imon. hörde talas om en håfärgning imon också, fint! hmjapp, sen vare nog inge mer! ha en bra kväll så hörs vi imon :) puss godnatt/ jennifer! och tydligen tuvali också =) ä l s k a r f r e d r i k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0