mån-dag and I miss you

ja, sov dåligt i natt, var ingen bra kväll igår, nej sånt skippar jag helst. men allt ont för med sig något gott, och det kom idag på kvällen.. <3
aja, vaknade i morse, helt kallsvettig, sjukt vad dåligt jag kände mig. åt ingen frukost :( for på morgonträningen, de andra hade innebandyfys, (KUL!) men jag fick dra på mig skorna och ut i all ny jävla snö som kommit, kul..... aja, de gick faktiskt riktigt bra, pressade mig själv som bara fasen! skönt. aja, kom tillbaka och var helt slut, satte mig ner för jag fick nå blodfall. sen spydde jag visst :$ dock massa äckelgalla, eftersom magen var tom. men jag mådde som inte illa eller så, så de måste bara ha varit ren utmattning.. gick på engelskan, sen hem. jag städade hela mitt rum eftersom vi får massa 94killar här nu i dagarna, de är dax för uttagningar, kuuul. aja, sen sov jag, sov, sov och sov. åt lite, lite kvällsmat. sen kom älskling hit runt åtta, vi låg och pratade i någon timme. vet inte vad jag ska säga, men de var välbehövligt. jätteskönt nu efteråt, det kommer bli så bra älskling.

nu ska jag prata med min empi om en liten grej.
sen är det god natt, karin och jag börjar visst 13.00 imon, glider in i mjukisar på en lektion och sen skriller på idrotten! riktigt skönt! (H)


you will always be a part of me :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0