onsdag 27e januari

Ett år sedan jag var i Umeå för första gången i mitt liv, exakt idag. Ja nu är 94orna här och fightas tydligen, är uttagningsdagar. Spännnade. Vi har en massa kottar på elevhemmet som bor med oss, trevligtttt. Var iväg till Nolia när vi hade specialidrotten, kikade lite på grabbarna. Fanns några riktigt, riktigt vassa! kul.
Nu sitter jag på en hyfsat degig datalektion, så jävla ovärt bara.
Om fyra dagar är det den 31a januari, fyfan vad fort det har gått. Helt jäkla sjukt. Ett helt år sedan jag slet mitt korsband i Storvik, Parkhallen. Galet. Men, åh. nä...
Förresten så är emelies pappa kanske den mest söta pappan som finns, hehe. Emelie och han pratar i telefon i 40 min en dag, dagen efter tar han bilen och är uppe hos emelie för att träffa henne och hjälpa henne. Dagen efter åker han hem igen. : Jag har bara två barn och för dem gör jag allt! Underbart.
Jag säger inte att du inte är söt pappa, men jag vela bara skriva in det för jag tyckte det var så otroligt snällt gjort av honom. :)
Nej ska man kanske göra lite nytta på denna lektion också ( uppdatera sig på facebook osv). =P
Herrarna har match mot City ikväll, blir inte att fara dit, hade iaf inte tänkt det. Fast man vet ju aldrig..

hejdå puss.



jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0