thank god it's friiiiiday

tjabba! sitter på HÄPE nu, slutar egentligen 15.40 men jag är klar så får dra nu, men tänkte blogga lite först eftersom jag inte har nå internet på elevhemmet, bra...
ja, hm. igår? chillade hemma efter träningen, rutn fem 00.05 så fick jag ännu en av mina briljanta idéer, igår så blev det sopsäcksåkning i gropen, JÄÄÄVLIGT KUL.  hopp och grejer, riktigt skoj. vi kom in runt halv två. snackade med karin och evelina sen till halv tre och ja, somnade väl efter tre. men de var skönt. kul!
blev inge bio ikväll iaf, fullt. sp de blir på tisdag istället. men hörde visst att det blir käk ute för mig och fredrik ikväll, sen massa mys. ska dra med han ut på lite sopsäcksåkning också hi. timpa ska dessutom komma har jag hört, trevligt. blir nog en bra kväll!
ne nu ska jag packa ihop och sticka hem, tackar!

viktig match på söndag!! mathandling imon, en stor en......
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0