what goes around....

men hej! jaja jag vet, vääääldigt fålig uppdatering nu för tiden. men jag, ja, nä, jag har vart slö helt enkelt haha!
jul och nyår har passerat. vad säger jag om det? julen var som vanligt mysigaste dagen¨på året(nästan), massa god mat och julklappar. love it! nyår firades hemma hos morfar och carina + min familj och peppe spom var där och hade sin polare petter med sig. fredrik var också med oss, underbart. pappa och jag hämtade honom i gävle i onsdags då han kom med bussen från uuuume. han var här i hoffe med mig onsdag-. söndag(idag). vad har vi gjort då? joooooodu, inte mycket alls skullle jag säga. på onsdagen när vi kom hem så åt vi lite varma mackor, kikade tv och så. sen gick d ganska fort så var vi nere på mitt rum och mös. vaknade upp på nyårsafton med en riktig goding vid min sida. vo låg och drog oss ett bra tag. sen åkt vi med mamma till badhuset(skönt med en mamma som jobbar där så man får komma in även fast d är stängt!) var¨ 5 andra från personalen som var där och bubböade, annars var vi helt ensamma, sköööönt. vi flöt omkring och hade oss i två timmar kanske. sen ner i ett omklädningsrum, duschade och bastade lite. sen fixade vi oss till kvällen! tog ett bra tag för fredrik att bestämma vad kvällens outfit skulle vara, men snyggt blev de allt! när vi var klara så traskade vi hem till morfar för att börja kvällen. alla hälsade hej vilt på freddan, trevligt! vi fick en liten hellodrink när vi kom. sen vare dax för mat och jäävlar vad gott d var. mumma!! jag åt, och åt, och åååt. (Y) sen var d dax för att bada i tunnan! kan ha vart kvällens höjdpunkt, haha :D jävligt skönt. jag, fredrik, petter och peppe låg där ett bra jäkla tag, smakade på livets goda och pratade om allt och inget. var typ 43 grader i vattnet och minus ja jag vte inte hur mkt, i luften. is i håret, men d är fint! efter tvåtimmars bad så bytte vi om igen och käkade tååårta. sen var klockan helt plötsligt halv tolv, kirrade på oss ytterkläderna och gick ut för att fira in de nya året :) kram kram och puss puss!! morfar kom fram till mig typ en gång i kvarten och förklarade för mig vilken fin kille jag hade skaffat, aaah riktigt fin var han! ha men jättefin! treeevlig också. du jennifer, vad fin han är! hahaha morfar:) 
vi var kvar där en stund till, sedan hände något och vi hamnade på läxvägen hos massa nötter. men träffade äntligen på kajsa (som jag f.ö ska få träffa på torsdag igen) också, skitkul!! vi var där en stund, men d var ju så slappt så haha. fredrik tröttnade ganska snabbt, men sen fick han en halv panpizza av emma så vi blev kvar en stund till. sen ringde vi taxin som vi visst skulle få vänta på i 30-40 min(!) kul.. sen ringer den och säger att den är utanför, vi kikar ut, men nope, ingen taxi där inte. då stod den visst utanför mitt hus, trodde vi var där och skulle till läxvägen, haha. ändå ganska kul. sen kom den och flugan och jag åkte home. slängde in en pizza i ugnen, extra ost hehe. åt den med massa bea sen gick vi och, la oss. somnade runt sex kanske. sov bort hela fredagen hehe.. ja jag tror inte vi gjorde ngt då faktiskt! på lördagen så sov vi åxå länge, men sen duschade vi och grejade, lånade farmor och farfars bil och åkte ut på lite sightsing (akta stavningen).sen hamnade vi i sandviken, åt lite mat och åkte sedan förbi kariiiin en sekund, typ:) sen stack vi hemåt. tack farmor och farfar för lånet!!
kom hem, spelade lite kort, haha. sen blev d poker, och den där fredrik bara kommer och lurar av mig och min famlij massa pengar han, hah. aja kul var d. även fast jag kom sist! sen packade han ihop sina grejer :( vi lade oss, läste lite i en jättebra tidning, tydligen.. hade d mys och pratade lite. sen somnade vi runt fyra kanske, klockan ringde sen klockan åtta......... vi skulle åka strax före nio till falun för att släppa av fredrik i falun där han skulle åka med dalarnas buss till linköping(SM). och guuuud vad jag är avundsjuk. SM i linköping förra årtet var alltså de roligaste jag gjort, fyfan. skulle inte tacka nej till att få spola tillbaka tiden ett år, då man var frisk och presterade. nu går jag här med ett jävla syltknä istället. blä!aja, pussade honom hejdå och satte mig sedan i bilen hem igen, dystert..
kom hem och la mig på sängen, hela sängen luktade F. saknade honom direkt. så jävla, underbar. jag är så kär, ja för det är jag. du är min bästa
 klockan var halv elva så tänke att jag sover till tolv så pker jag och tränar runt ett. somnade, men sen vaknade man och klockan var visst kvart i fem, BRA JENN! tog bussen dirr ner och tränade. satan vad jag sov bort dagen. och nu ligger man här som en deeeg igen, som vanligt. men ska fan sova snart. ska upp halv nio imån, tar bussen tio för att träna, sen hem till pappa och käka, leka lite med lillebror.
ja, var d allt kanske?? ska börja göra lite kortare inlägg, och lite oftare, haha. så ni slipper detta ;)


ska kolla runt lite mer nu innan jag ska försöka borra ner ansiktet i kudden och sussa.

GOD NATT! pusss jenn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0