A MOMENT LIKE THIS

Leona Lewis – A Moment Like This



godmorrn bloggen :)
har sovit som ett arsel inatt, somnade iofs runt fyra hehe. satt vaken vid datten och grät, skrattade och dog i omgångar. men sådant får man stå ut med vissa gånger. tur man hade jossi som var lika pigg som jag.. <3
var ute och sprang intervaller igårkväll, drog runt kvart i nio, sa ba till mamma att jag skulle ut på en liten löptur. men så stack jag hem till victor innan, för han skulle med. men då hade han precis käkat, så blev ju kvar där ett tag på lite matsmältning och kaffe osv. vi drog runt tjugo i tio kanske, hunden följde även med i ett snöre HEHE. jävlarimig vad kul de måste varit för victor. i alla fall, kom hem till victor tjugo i tolv igen, skulle hämta min mobil hemmos honom. då hade jag ett missat samtal hemifrån och ett meddelande i röstbrevlådan. jaja, jag ringde hem och mamma svarade: haaallåååååå? jag: ja hej. du hade ringt? m: jennifer vad gör duuuu? med lite cry i rösten.
jag: ja jag har varit ute och löpt ju?? m: ja men inte i tre timmar och nu är det mörkt ute. jag är på väg att efterlysa dig nu. har ringt till din pappa i förtvivlan om var du är! har föreställt mig de hemskaste bilderna. kom hem nu!
haha söta lilla mamma. kanske borde säga att man ska till en poolare först, haha. jaja.

nu ramlade precis victor in här nere, helt död. han påstår att de är varmt ute ;) hehe.. vi väntar på fanny som ska komma snart. sen drar vi oss mot hyen och ska paddla lite kajak och kanot, kommer bli superkul dä!
hoppas ni har en bra dag i vääärmen. de skaja ha!!


laterooooo babes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0