BE THE STRONG ONE

Takida – Never Alone Always Alone - Box Room Version

hejdääär.  var ute på en kort löprunda för ett tag sen, när kaoset lagt sig. faaaaaan vad sjukt allt är.
i alla fall så lagade jag lite käk efter det, göttans som saten vare. nu ska jag städa lite på my room. eller nä, plocka upp lite ska jag göra. :) sen kommer fanny och fanny hit på lite chirre&dirre och en film! perfa. sen ska jag ut på ett lite längre distanspass senare, när dem dratt hem.. sköntye. idag är det fredag och på måndag är det, ja, måndag, och då fyller jag år!! jippiiiiieee. 17år. vilken ålder, "tjohooooo"..
ha en fin fredagkväll mina vänner :)

you think you got me but you'll see









Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur kan du fylla 17 när jag är 28?

2010-07-17 @ 14:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0