DEN VACKRASTE STUNDEN I LIVET VAR DEN NÄR DU KOM








Lars Winnerbäck – Kom änglar




hej bloggen, dåligt med fakta här nu, jotack! jag vet.. men livet rullar väl på I guess, tränar, äter, skrattar, osv.
jag lever iaf :) japjeeppp. sommaren här hemma börjar lida mot sitt slut, känns, sjukt sorgligt faktiskt.
har hela tiden känt att jag bara längtar upp till umeå och alla underbara jädra människor där uppe!♥
men nu, när de börjar bli hejdåisar åt höger och vänster så fan, magen vänder sig uppochner och jag blir bara ledsen och tom. jag kramar folk hejdå, folk jag inte kommer träffa på så så länge igen.
spelaar ingen roll om jag träffat dem en gång denna sommar, eller 21, det är lika jävligt ändå ska ni veta.
åh, det är så svårt att förklara för er som inte riktigt är med om samma sak..
men men, man ska inte klaga. det blir alltid bra igen! som sagt.. :)


idag har jag blivit bjuden på mat av bästa johanna! vi satt i timmar och pratade om allt. var jättetrevligt.
sen drog jag upp till bästavän en stund, vi tog det bara allmänt jättelugnt och hade mys sådära. sen bjöd även hennes underbara päron på mat, åh dom är så goa&roliga dom där! supergott vare, så sen var men som en julgris igen. då vare bara att tagga träning. som blev en runda på 8.9km med fanny, sen hem till mig för mig, så cirka 1mil, lite till kanske. känner mig lagomt stum i benen nu ska ni veta pöds.
men de var en trevlig runda med den absolut bästa i mitt liv.

imon kommer maja hit! underbaaaart. äntligen. skulle man kunna säga! blir super.

annars är de väl som vanligt.
väldigt hungrig nu men..


kikade på mobilen om de hade hänt något, mötts av världens absolut finaste låsbild på mig och världens bästa fanny. (L) dig vill jag alltid ha kvar.


ligger på msn som vanligt nu, med jolovesa. min lilla favorit-tös. som jag saknar så mycket nu:((( åhhh.

men jag ska dra nu, hoppas du mår bra bloggen och alla ni som läser all skit jag skriver om dagarna.. hehe.
sov gott i alla fall, ska jag göra, försöka!



love you all


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jobbigt med Hej Då men det blir alltid bra efter, ha det så himla kul nu på din resa till Umeå igen så hörs vi, via facebook, msn, sms, och via din blogg, kramelikram

2010-07-23 @ 12:03:38
Postat av: Marie

Det är jobbigt med Hej Då men det blir alltid bra efter, ha det så himla kul nu på din resa till Umeå igen så hörs vi, via facebook, msn, sms, och via din blogg, kramelikram

2010-07-23 @ 12:04:16
Postat av: Rayanaida

Great site. Good info

2010-12-27 @ 12:44:35
URL: http://rayanaida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0