I BELIEVE I CAN FLY

hej bloggen :) farmor kom och hämtade mig today, vi tog en glass på time. världens största kulor fick vi dessutom! gött som attans :) drog hem till farfar sen, han kikade på cykling(ovanligt?).. haha. sen fick jag lite massage av farmor med en maskin, var sååå skönt. jag har så himla ont i ryggen, vet inte vad de är för fel. känns som de är av min säng, men det känns ganska ologiskt. aja! sen åkte vi hem till sus and mike. såå kul att träffa dem igen, även en av mina cousins! ♥ när man träffar någon/några som de var ett tag sedan man träffade, så är det då, när man träffar dem som man känner hur mycket man faktiskt saknat dem. blir som att saknaden försvinner när man inte träffar dem, men sen när man ses, kommer allt. jaja det var trevligt osv. fick lite gott o stoppa in i truten också, haha!! matansiktejennifer =D sen skjutsade bästa farfar hem mig. hjälpte mamma och lillebror med massa rabarber, nu är de 10L rabarbersaft på g här hemma. MUMS!! jag älskar verkligen rabarbersaft. du med va evelina?
sen bytte jag om och tog mig ut på ett intervallpass, intervall A rättare sägt. fuck. hatar det.. men jag gjorde det. sen kom jag hem efter en timme ungefär, gjorde lite bålträning och sen slängde jag mig i poolen. härligt!!
nu ligger jag här,
 funderar om jag ska läsa lite faktiskt :o men vi har en bok hemma som heter ; Älskade Engla, Du saknas oss.
Vet inte om jag kommer kunna läsa den, känner mig ganska käsnlig nu förtiden så blir väl bara massa grina för mig om jag ska läsa den, men men. får se hur det bliiiir.
upp tidigt imon, ska käka med farfar farmor och danne runt 12. så blir upp halv elva, guuuud. jaja, är nog bra för mig att kliva upp i tid nån gång. sen blir de bara hem och steka resten av dagen, avsluta med ett distanspass mot kvällen och lite core. blir nog en kanondag. är nära en ny mobil nu också!! har gjort en deal med farmor och farfar så det kommer bli awesome.

nu avrundar jag här, hoppas ni haft en bra dag allihopa och att ni nu sover så gott. imon är det fredag!

kram och hej, nononono, puss och hej! (L)


Kommentarer
Postat av: Sus

Bästa bästa Feffe, alltid lika mys mys att träffa dig. Du är alltid välkommen o stoppa truten full;)

Om du hinner innan allt dundrar på igen så vill jag gärna ha me dig till stugan...

2010-07-09 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0