INGENTING

Kent – Ingenting





döndöndöööön.
hej! sitter på min säng och drar stoooora och riktigt djupa suckar ska ni veta, huaaa! det ända jag ser på mitt s.k rum är kläder, jkäder och kläääääder. ändå har jag inga kläder? aja.
borde ta tag i detta nu, ba packa ihop allt. mitt liv! tjobeydo... känner mig inge peppad alls ska jag tala om.
men den känslan får jag imorn när jag är på väg, kan jag sätta en spänn på!
ingen finpackning nu, men de bryr jag mig inte om. bara jag får med mig allt, då äre lugge!
mamma sa åt mig att packa klart nu, men varför bryta på traditioner man har?? (sambo's, you know what i'm talking abouuut)
har blivit uppdragen ur sängen innan tio två dagar på rad nu, fasen! men har direkt efter det bara lagt mig på sofflocket och döds-sovit i två timmar till, lika brareeee!!

fanny var här med mig idag, datte, snackis, mööös. som alltid och jag älskar det.
sen var de bara kramkram, crycry, hejdåhejdå.

thåström har gjort en bra låt, hör jag nu. hähähäääärligt.
men nä nu mina vänner och ovänner, så ska jag, faktiskt, ta tag i allt som har med packning att göra.
jepp. eller, snart i alla fall. om exakt 11timmar står min morfar här ut och gäääsar, i väntan på en förväntansfull jennifer med 6 väskor, kanske 7 tom!
blir en vecka uppe i mitt kära umeå, karin är med och det kommer bli hur bra som helst!!!!



Kommentarer
Postat av: ija

Ha det nu riktigt bra i Umeå och gløm ingenting nær du ska packa om før vidare færd mot ængelholm. Ælskar dig.

2010-07-27 @ 14:02:38
Postat av: Lil Wayne

Even if the sky is falling dooooooooooooooooooooooown

2010-07-28 @ 04:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0