JAG ÄR ETT JÄKLA KAP, FÖR JAG HAR LÄST MATTE


Magnus Uggla – Trubaduren








söt bild på världens goaste syster. som bara är min.



TODAY DÅ?
ja, gymmade på med fanny. roligt vare, som alltid när jag är med min bästavän.
sen när hon käkade så drog jag hem till gammelmormor kajsa! hej&hå!! men de var trevligt att träffa det lilla goa russinet också, hihi!♥
sen mötte jag upp fanny igen, vu tog hojjarna hem till mig och bytte om till swimsuits(?) och hämtade schampoo sen drog vi till hyen och plaskade lite. myyyyys!!
sen hemåt bara, fick min sista kram av henne under min tid som 16åring!! hehehe.
IMORN FYLLER JAG ÅR? eller? gör jag det? jaaa för det gör jag.
ingen speciell ålder, men de är alltid kul att fylla år ju. hohohi!
har hört rykten om nå firande med tre andra brudar som fyler dagarna efter mig också. det vore ju ett kanonavslut på mitt lov här hemma, får höra mer om det lateroooo.
men nu ska jag göra nå, annat. än att sitta här.
2 timmar och 32 min kvar nu! ;) YEY! taggad tjej på att bli 17 jordsnurr!!!!!!


ha en fin kväll mina vänner, så hörs vi senare. eller imon :) ska bjuda på lite fina birthdaypics imon också, blir nog asbra det ska ni seee.

pussar i massor, hejdååååå

FANNY&JAG







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0