LÅT MIG FÅ BÄRA DIG NÄR DU ÄR SVAG




Sarah Dawn Finer – Kärleksvisan




hej bloggis.. ändrade planer, maja kommer imon istället!
funderar på vad jag ska göra idag? funtar på att börja packa och städa ihop lite, så slipper jag göra allt det på måndag. måste skriva mig en packlista så verkligen ALLT kommer med ner i väskorna nu, kommer ju inte hem på några månader igen.  men de viktigaste är passet, leg, bankkort NYCKLAR TILL ELEVIS, ja. typ. hehe. kläderna är ju inte så lätta att glömma så de blir nog skitbra ska ni se :) ska även springa lite intervaller ikväller, JIPPI...

hade förövrigt världens hemskaste jäkla dröm inatt, hemsk och sorglig och åååh. cry me a river. :( var så himla sjukt så fyfaaan. var cornelia och alma som var med i drömmen, men huvudpersonen var min errkan.
dock ringde morfar och väckte mig så hann inte drömma klart. tror de var lika bra, så jag vet inte hur slutet blev. men är nog glad för det, annars hade jag mått dåligt hela dagen....

jahapp, something moooore?
fredag, lördag, söndag och måndag kvar. sen äre ba sju taggade timmar på en buss upp till älskade norrland.
men vad gör de när man har karin med sig!!!!


nää men nu ska jag slå på en film, är så JÄVLA kallt ute så de är sinnes. typ 14 grader. VAD HÄNDERRRR.
blir att se en bra rulle, sen laga lite mat, äta maten, ta tag i rum och packning medan jag smälter maten, och sen äre väl out for some running.. kan tala om för er att milen sedan igår känns i benen!


ha en bra dag så hörs vi sen efter filmen, maten eller när tid finns (K) kokoooo!!


lite nytt såhär i sommartid!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Flygbiljetterna kan ju vara ganska viktiga också....

2010-07-23 @ 17:15:31
Postat av: Erika

Säg mig, är inte jag med i dina drömmar lite för ofta? Men jag tycker om dig med :P

2010-07-23 @ 20:50:29
Postat av: jennifer

Haha jadu pappa, det har du faktiskt rätt i! TACK.



erika: ja jag vet!! det är ofta jag drömmer om dig! och sluta skicka p-gubbar till mig!!!

2010-07-23 @ 22:56:59
URL: http://jennifercliffoord.blogg.se/
Postat av: Erika

:P

2010-07-24 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0