THE SOUND OF SILENCE

hellllloj i stugan. är verkligen heeelnöjd efter dagens aktiviteter! mamma ringde och väckte mig 8.23 i morse, fuck. trodde att pappa skulle komma 9, men var tydligen halv. så hade 5 min på mig, tackar... var sjukt trött. men men, piggnade på mig i bilen sen, eller? spykurvor! när vi väl kom fram så var det ju kanoooonväder, 24grader och molnfritt. så jag klagade inte. spratt i benen på mig när jag såg alla vattensaker, haha! så full fart på en gång och hela dagen. avslutade dagen med att göra något bus, fanny o jag satte oss två stycken i ett däck i forssen(ajjabajja), sen när vi kom till första strömstoppet så stod det en badvakt där för första gången. FAN! haha. aja. vi kom ju i full fart så skulle han stoppa oss för vi åkte två, men då blev vi less och körde ner honom. haha. fast det var verkligen inte meningen. men så blev det. och upp kom han inte på ett tag. vi flög också under, kallsupar och grejer. sen när han kom upp som en blöt hund med håret i hela ansiktet så skulle jag vända mig om och då drog jag armen i ansiktet på honom stackars lilla. hahaha. sen stod vi som där och väntade på att det skulle komma e ny ring så vi slapp gå ut. grabbhalvan stod som o glodde på oss och flinade hela tiden. sen hör jag: ni ska inte vara med o lira volleyboll ikväll då? jag: joo, volleyboll. klart vi ska. fan vad kul. vart då? han: på campingen! jag: hörligt. vilken tid? han: halv åtta!;) jag: jo men de blir perfekt. sen drog vi fort som attan. hahaha.
anyway, tro inte att det slutar här inte!! sen åkte vi lite annat en stund. sen mötte vi honom igen, då drog han på ett blygt litet HEEEJ. aja, sen när vi låg och skulle soltorka innan vi skulle dra så låg jag ner sen hörde jag fanny börja låta bredvid mig och när jag tittar upp så SITTER HAN DÄR 1M IFRÅN MIG! haha vafa-aaan. satte mig upp fort som fasen. så frågade han; ja kommer ni ikväll då? jag: nää men alltså vi bor inte ens här, och vi ska åka hem snart. han: jaha, ah vad tråkigt. vart bor ni? ska ni hit mer i sommar? kan jag få ditt mobilnummer då kanske? jag: hahahahha suuuuuuure. hahaha vafan sysslar han med tänkte jag. jag pyser.
sen frågade han om vår ålder. tänkte dra på två saftiga nineteens, men nä. 17! riktiga lammkött, hehehehe. ah pinsam stämning osv. sen drog han iaf. och sen när vi skulle hem så kom han fram IGEN. : ja jag kanske skulle presentera mig jag med, JON. hahahahahahha VAFAN! jon?? aja. trevligt att träffa er. ja tack detsamma jon, hejdå.. sjuk jävla dag. men oj så kul vi hade  jag och min bästavän.
på vägen hem sen så stannade vi till på lager157. hade en väääldigt snäll papi så jag fick med mig ett par nya converse hem, en fin klänning och ett par väldigt snygga gladiatorsandaler! AWESOME.
tack för idag pappa, lillebruuur och fanny! puss

nu ska jag ut på lite distanslöpning snart. sen fotboll. soooft.
ha en bra kväll i regnet mina vänner, nononono, i solen. ♥

håll ut, snart fyller jag år!!!!! 12 fucking days! :D då blir de ny mobil och bilder varje dag. ye :P

tjappshejrå!

last summer.

Calle Kristiansson – Here I Go Again

Kommentarer
Postat av: Kung Philip prins mena jag

Kallsupar o grejer. Fan nice o saker ye :P

2010-07-08 @ 00:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0