THE THINGS YOU WANT TO FEEL

Goo Goo Dolls – Slide

HEJ!
blev en grym dag idag, ändå. trots mina små bravader jag hade för mig i morse. de tackar vi för.
men resan var inte kort, hände mycket saker på vägen dit och jag blev fattigare pga att jag är tjej och ja....
killar har de så lätt för sig så jag blir nästan lite statisk. vill också va kille. ha en kille iaf, som jag får mysa med när jag vill det, och skälla och grina på när jag vill det! :* finns mycket saker man kan ha dom där filurerna till faktiskt. kom jag på nu. en bra ska de va också, helst en snygg en, med en sjysst frilla och så, ganska små händer, toffs funkar mer än gärna, stort adamsäpple är mer än ok, jepp.

nu ska jag ta kvällsfika, vänta på ett bra samtal, snabbduscha och sedan krypa ner o se på lite solsidan, JÄTTEKUL SERIE! (K) haha. fan va rolig den är. önskar man hade en snygg en här bredvid sig så man slapp ligga och skratta ensam. meeenmen, life goes on.

som sagt, en perfekt dag idag med mycket bra folk :) tack och bock heddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0