THIS IS THE STORY OF A GIRL

Nine Days – Absolutely (Story Of A Girl)

goddagens!!
degade sönder hela dagen igår. riktigt skönt och grejer. kikade på film med sissy till ända in på natten, sen sov vi till ja, mamma väckte oss i morse och då var klockan 11 typ. hoho! syrran ska läxas upp i tid.
hon var så duktig och cyklade bredvid en trött jennifer som löpte igår, helt utan gnäll också. (ELLER?!).
haha.. nu ska jag hoppa in i duschen, mitt hår är helt förstört. sen blir det gymma med fanny.
fick höra på facebook för en stund sen, att jag tydligen hade en väldigt synlig och stor kappa! hahahaha. ohmy, drivarnas drivare! men nice, ska ba dra och skaffa en ännu större kappa ;) hahaaaa.
IMON FYLLER JAG ÅR. 17 år. värdelös ålder, igen. men sen börjar the final countdown minsann;)
men hejdå vänner och ovänner.
ha en bra jäkla dag :D:D


nice bruuud ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0