UNDERNEATH YOUR CLOTHES

Shakira – Underneath Your Clothes

hej bloggis. har vart taskigt med update nu, igeen. men i alla fall. valbo igår, sen bara stek osv. försökt lära mig min nya mobil, vilket inte gick kanonbra. men nu så, nu har de ordnat upp sig. fortf sjuuuk ovant med touch och såna sjuka grejer. men de är ju kul ändåååå :D:D:D jepp. gillar han väldigt mycket, jag och min legend.
käkade melon o jordtanter med lillebruushan inatt, sen kikade han på film och jag sov. skönt. vaknade runt 12, som vanligt hehe. vaaaarmt så inihelvete ute, så la mig på altanen. gick inte alltför länge så sen magplaskade jag lite i poolen, tackar vad skönt det var. 24 grader var de i vattnet idag, sweeeap. har druckit massor med rabarbersaft idag me, så jälagött. nu ska jag vila i 20 min, sen blir de ner på gymmet och så, pöömpa lite muskler. hoho!! sen tar jag löpet hem och glor på VMFINAAAAAAL. lovely. blir med mamma, ha ha.... eller så ser det ut nu i alla fall, men vädret ändras snabbt. nu blev de europe-new love in town på spoti, loooove. pappa ringde igår när dom spelade den låten. underbart. och vilka flashbacks man fick. tjofaderittan. men hejdå, måste vila lite nu innan jag ska träna herrå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0