VEM LÄMNADE VEM?

hej bloggen. sådär ja, nu ska jag hålla i detta igen. köra på med uppdates varje dag nu. men i alla fall, en vecka utan bloggande, vad har hänt egentligen?
vi kan börja med lördag förra veckan, då åkte ju jag och moster jessica till gävlebor runt tre för att hämta upp micke och johan som hade setat på en buss från umeå hela dagen. tog oss till gävle i bra tid, varmt som fa-aaen var det, kanonväder. mötte upp grabbarna och de första man ser när dom kliver ut är två riktiga snyggingar med massa festivalpackning! älskade mitt liv redan nu. kramades och snacka lite. sen packade vi in grejerna i bilen och skulle åka, men man tackar. vad hade hänt dådå? punka. tack, tack som fan. haha så var till att byta däck som gällde, jag kunde inte, inte micke och inte johan. inte jessica heller. haha! tur de kom en redig kvinna och hjälpte oss....
sen full fart hem. hälsade lite på min familj osv. sen så drog vi ner på bruket, skulle handla tuggisar på spararne först, då det första som händer är att jag får ringa polisen och rädda en tant. herregud. sen vidare till  parma och käkade lite mat, gick runt på hofors sen. hehe ;) sen gick vi hela jävla vägen hem. hade så ont i benen.. vad hände sen då? jaadu, minns inte. söndagen så var de iaf SJUKT BRA VÄDER. så vi låg på altanen och stekte all day long. vi var även bort till hyen och paddlade kajak med victor. gick hur bra som helst!!  delade säng allihopa iaf, tre pers haha. sjukaste jag gjort. karin och linnea kom på besök på kvällen också, mys.  på måndag morgon kom farfar och hämtade oss vid nio, skulle till gävle och hämta skånetösen. IH. som jag hade längtat. vi stannade i valbo på vägen hem, skulle bara köpa våtservetter och nå mer. men blev visst lite annat också, as usual! kom hem på dagen, stekte på som fan igen, vi fyra. drog och badade också. chillade på så mycket vi kunde. drog ner och handlade sen, massa gott och massa mat. killarna tog moppen och vi cyklade, så när vi kom hem så stod maten på bordet. mästerkockarna;) gott som bara den var det. sen proppade vi massa gött och kikade fotboll. sen blev de kväller. slutade med att jag sov på soffan i alla fall;)
tisdag ja vafasen gjorde vi då. vaknade runt tolv. killarna skulle dra på peace då medan jag och evelina skulle åka på onsdag. men justja, vi drog till sandviken under dagen, skullle hämta ett tält som emelie hade köpt till oss. åkte med peppe iaf, fort som fan. johan var rädd. åkte skogsvägar hem och fyfan, då var även jennifer rädd. jätterädd. tror att alla var rädda, såg då ut så i alla fall. micke skulle skriva ut sin biljett, men den fanns inte där. haha fassan vafan gör du... gick till grannarna, kaosade som fan och ojooj vad rädd han var. men de löste sig som tur var. packade ihop deras grejer efter vi kom hem från sandviken, duschade osv. sen var de dax för dom att dra. micke glömde sin biljett hemma på köksbänken, så han fick springa en del. haha! sen glömde han sin sovsäck, så den fick vi släpa på onsdagen. vi roade oss med massa saker på kvällen i alla fall, mys.
ONSDAG var de dax för mig och evelina att dra. klev upp efter sju, skulle ta tåget kl 9, men var tvungna att gå halv för väskorna vägde så jääävla mycket.... väl på tågstationen så var de riktigt mulet och började dugga litegrann, då blev man less fyfaaan. snackade med en gubbe som var trevlig iaf, tog bilder på oss och lite så. fick rapporter om att de spöregnade i borlänge, kul. då steg taggen! tåget blev iaf en kvart försenat. men in kom vi och herrejävlar vad man var nära tårar många gånger mina vänner. väskorna var så tunga och det var så lååångt. visste inte ens vart vi skulle. men sen så hittade vi en festivalbuss som tog oss till festivalen, YES. ställde oss i en lång jävla kö, fixade banden och så. sen kom vi in och de var folk ÖVERALLT. tänkte att nä nu är det kört, finns ingen plats för oss. men jodå, lång åt helvete. men bästa platsen blev det. var förresten 420000 sålda biljetter i år. så ni kan ju tänka er själva. fick en tältplats brevid nå jävla freaks som hade texten: knulltältet, öppet dygnet runt. njaaa, vi drog fort som fan. haha. fick en kung plats sen. helt sjutk att de belv så nära ralle, johan, micke och jens. KUL! vi höll en meter åt karin och emelie som kom senare. sen drog vi igång den bästa tiden i mitt liv. dock känner jag nu att om jag ska skriva allt som har hänt under veckan så kommer detta inlägg aldtig ta slut. så jag gör inte det. berättar ltie smått i omgångar allt eftersom bara. blir lättare så. man kan säga att det har blivit alldeles för lite sömn, alldeles för mycket alkohol, perfekt med kärlek och massa andra grejer. kan säga att melissa horn, kent och jay-z är något av de bästa jag sett i hela mitt liv. fyfan. jay-z! VAFAN HÄNDE. ni fattar inte. de var så mäktigt och så mycket folk. fyfaaaaan. europe var inte fyskam dem heller. och det bästa sällskapet hade jag hela tiden så jag har ingenting att klaga på ska ni veta.

ikväll väntar ett coopertest, vet inte hur jag känner inför det men... måste ju göras. nu blir det att träna hårt som faaan de sista veckorna av sommarlovet. 
på onsdag blir det leksandsommarland med pappa filip och fanny. yey, haha :) kul juu!
nä nu ska jag äta något annat än kebab och langos, som mättat min mage sen senaste veckan.

ni får ha det så bra så hörs vi ikväll igen :) puss på er sötnosar. och juste, bilder kommer att komma. ska be på mina bara knän inför evelina om lite bilder från peace, annars kommer de nog upp en hel jäääkla drös på facebook senare skulle jag kunna tro, haha!;)


jag vet vem jag är när jag är hos dig♥

Kommentarer
Postat av: Ija

Ja då får man tacka för informationen fast vissa saker hoppade jag över. Älskar dig.

2010-07-05 @ 16:57:24
Postat av: Steven

Tack!

2010-07-05 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0