WAKE ME UP BEFORE YOU GO-GO

är man sämst i världen så är man. och idag tar jag på mig den titeln, faaaan.
somnade i hyfsad tid igår för en gång skull. sen hade jag klockan på halv tio för jag skulle med tåget kl 11. vaknade när den ringde, touchade till snoozeknappen, som tydligen inte var någon sådan.
vaknade 2 min i elva av massa sms, två från conne och ett från karin. jahapp, hade man sovit över tåget man skulle åka på. blir egentligen inte förvånad. sug. och eftersom man bor i skogen och så jävla långt ifrån det civilisationen så får man nu vänta till kl 13 innan man kommer iväg............

hoppas ni får en bra dag. från en sur en


Kommentarer
Postat av: Nice.Filip

Surt som fan bruden, surt som fan

2010-07-15 @ 17:10:57
Postat av: Faster

Snart födelsedag, det blir en mastodont stor väckarklockan till fröken. En som du absolut inte kan knäppa av o som låter som fxn.

Kram Kram

2010-07-15 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0