WHEN THE STARS GO BLUE

Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz – When The Stars Go Blue

godkväll bloggen. låg vaken fööör länge i natt igen, kollade på oth till klockan var ja, närmare halv fem.. hua! inte bra. men jag är straffad nu, är trött som en get och har huvudvärk. har varit på bilbingo idag i alla fall, vann inte ett jot. men nära var det. kastade brickan i marken till slut och dom blev arga på mig. missade nr och grejer.. jaja sorry. men nära nära..... ska lägga mig och se oth nu, de är så sjukt bra nu, är på avsnitt 20 på s7, så har bara tre avsnitt kvar. fyyy. känns hemskt. men då kanske jag kommer i säng i tid sen hehe. blir gävle med cornelia imon, äntligen!! blir bada på fjärran med oscar, felix och hampus. käka på stan med conne först. kommer bli kanon! så blir tidig uppgång imonbitti när man ska med tåg osv. god natt alla, pussarrrr.

You like him, right? Don't wait, life is too short to play games. If you like somebody and you want to be with them, go and get them. Deal with the mess later, we don't know what tomorrow will be. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0