A MOMENT LIKE THIS

hej allihopa, och glad midsommar på er :)
om cirkus två timmar ska allt vara packat och klart får då går tåget upp mot dalkarsboviken. blir en held del folk där har jag hört, guud vad roligt. massa båtåkande, grillning osv. kommer bli en bra dag/kväll, det känner jag ända ut i tårna.
igår drog jag ut med victor och körde intervall E runt hammardammen, fyyyyfan. :(((
den intervallen innebar 4min löpning i coopertempo, vila 2 min och göra så 5 gånger. efter det så skulle man löpa 100m i max fart och göra det 8 gånger. alltså fyfan, spyan var nära då ska ni veta! jättenära.
sen när vi cyklade hem så kom vi med den dumma idén att vi skulle tävla på finnåsrakan, HAHA. jaja, jävligt drygt var det. sen när vi var klara så stannade vi och vilade. sen cyklade vi vidare ige, väldigt sakta. jag tyckte hela tiden under vilan att jag såg något bortmä skogskanten men tänkte väl inte på det. sen när vi  kommit bort dit så kände jag något stort i ögonvrån som, men la inte ner nå tanke på det. sen ryter victor; JENNIFER, EN ÄÄLG!!
så jag pedade på i full jävla fart och storbölade.. så hörde jag hur det brakade till i skogen och älgen trampade iväg, fyyyyfan. tårarna sprängde vakom ögonlocken. vad är felet? jag hatar de där djuren. uuuusch. får ståhud nu bara jag tänker på det. SHITFANSKIT.
men nog om det, idag är jag ledig från träning. så skööönt. blir upp runt nio imon för att köra ett 50 min distans pass plus lite core och rörlighet. sen ska jag hämta upp grabbarna grus på gävlebro. ska bli så kuul. yepp!
får se vem som skjutsar mig dit bara, lär inte vara alltför många som är sugna imon. men jag söker och söker..
kommer bli kanon.

men ska dra mig nu,vi hörs imorgon då, antar jag. ha en superbra midsommar allihopa. det ska jag ha!! :)

puss på er mina fina.


tuvali, jag och fia midsommar förra året. haha sött;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0