BREAK MY STRIDE

and you saaaay.
HEJ!
sitter på sängkanten hemma i hoffe nu, har just packat ihop lite och fixat till mig så jag ser ut som folk igen. om 45 min kommer farfar och hämtar mig, han skjutar mig till gävlebro(som alltid). farmor och farfar, vad skulle jag göra utan dom? på riktigt. neee! aldrig utan dom.
gårdagen bestod av plugg,plugg och plugg. ändå är jag inte klar med den där satans powerpointen, som ska in imon :( S U C K..... hoppas det finns internet på bussen, annars är jag så gott som körd. deadline imon ju. men de löser sig, som alltid på företag!! ;) brandis och elin kom i alla fall och hämtade mig igår, så jag slapp gå hehe. marie den snälla jäkeln ringde och erbjöd skjuts också, men då stod jag i duschen så hann inte riktigt. tyvärr! men tack så mycket marie, för att du tänkte på mig! träffade galet mycket folk igår, roligt folk!! finns det så mycket folk i hofors?:D tydligen. näämen, de var askul igår. jag var kung på dancefloor. med bl.a mamma! hähä. nej men de var en rolig kväll :) träffade mycket nytt folk faktiskt.
men nu ska jag på toa, fixa det sista, sen snacka med madre lite.

slänger in ett inlägg på bussen om det finns internet!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS, att det inte är nå folk på bussen så man kan få två säten. annars klarar jag fan inte att sitta från 15-22.30.... hej umeå nu kommer jag en vecka innan de är sommarlov.



pussheido

Kommentarer
Postat av: Marie

Ingen orsak Jennifer, jag hämtar dig en annan gång och snart kan ju du skjutsa mig eller hur;))

2010-06-08 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0