Den fulaste flickan i världen

ja du det är nog jag det, just nu. började med sommarträningen idag, fartlek. evelina och jag skulle ut. har varit förkyld och känt mig dåligd sedan i lördags när jag vaknade. ditt fel mamma, som tvingade mig att sova i det kalla och "supersköna" rummet i källarn..... har fan inte varit sjuk på hela vintern, så kommer det nu. LÄGLIGT!!!!!!! :(
ååh. evelina var iaf superduktig och körde, jag gjorde fem min, sen svimmade jag. skulle prova lite distans istället, men det var värre. sa åt na att jag går hem och lägger mig nu för annars dör jag.- and here I am. så nu blir det sängen, fan, jag som skulle till palle också. meeeeen :( jaja. fan. har sovis imon, tar vara på den och sover massa timmar i natt nu.
nu skulle man vilja ha någon som tog hand om en. finns det någon sån? -nä. tänkte väl deet. chad aha.

god natt peopleeeee. puss


OCH DEN HÄR SKITEN KAN SLÄNGA SIG I VÄGGEN. hej IG here I come............ benny var snäll nu förfaaan, lyssna noga på inspelningen och förstå min humor. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0