DON'T STOP BELIEVIN'

gooookväll! har jobbat idag som vanligt, så himla kul på mitt jobb, jag trivs!!! men började morgonen med att sova över, eller försova mig, som alla andra säger. vaknade tjugo i åtta. då var det inge kul att heta jennifer cliffoord och veta att man ska cykla till bruket där man har morronmöte med alla 25 ledare plus chefen kl 8. en cykelsträcka som i normala fall tar ca 20 min. men jag hann, jag hann jag hann jag hann!!! fattar ni att jag pedade på kanske MAX 9 min!!
 kom hem strax efter fem, satt lite vad datten osv bara. sen drog jag igång med kvällsmaten eftersom madre jobbade till 21, så det var mitt mission. stuvade makaroner stod på schemat. så det gjorde jag, för första gången i mitt liv!! syrran sa att det smakade bajs, mamma sa att det ändå var helt ok! hähä.
chillade hemma en halvtimme sen så drog vi till morfar och hjälpte dem med att leta resor, sweeeeeeeeet.
solen kikade fram på kvällen här så jag hoppas på allt att det är fint och varmt imon.

nu ska jag sova, tidem bara rinner iväg och jag blir lika less varje gång!! har bara målat ena handen nu också, brrrra. måste göra klart de innan jag sover, och är höger handen som är omålad så de kommer ta ett bra tag.. blä


chillar med tre söta kids på jobbet.






haha fyfan hur man ser ut i en röd jävla kepa. men vem bryrs!!

ska nu måla den sista handen sen tänker jag sova, give it a try i alla fall. som man brukar säga.
sov gott världen så hörs vi i morgon, håll era tummar för att jag lyckas ta mig upp i tid imon, vilket är ca 06.45!


goodnight!! puss puss puss

Kommentarer
Postat av: André

haha äre inte jesper och filip ;D ?

2010-06-15 @ 23:39:05
Postat av: Steven

Snygg brud.

2010-06-15 @ 23:49:01
Postat av: David

JA medans vissa arbetar och försöker att få verksamheten att gå i hopp och hålla den vid liv ligger jennifer och slappar med barnen och nu finns det till och med bild bevis... Det skall tillägas att hon även gjorde ett massag tåg och satt längst fram själv hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

2010-06-17 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0