FÖR KÄRLEKENS SKULL

midsommarafton? ja vad säger man.. haha, kul, givande, trevligt. tja, jag vet inte. men de var en bra kväll. trevligt!! blir vad man gör de till helt enkelt. blev alldeles för sent sen iaf, så löpningen nu imorse var inte jättelyckad nä. men men. man måste ha sådana pass också; jag orkar inte, men måste, så jag gör lite. hähä!
ska hoppa in i duschen nu, sedan äta nå sen blir det cykel till mormor och lämna hennes peda som jag fått låna nu under jobbet. tack tack!! sen drar moster jessica och jag till gävle och hämtar upp två nötter från umeå som ska bo hemma hos mig i x antal dagar innan vi beger oss till borlänge och PEACE AND LOVE. på måndag kommer även evelina, post från skåne så att säga :D yey. kommer bli en grym vecka. men nu ska jag sätta lite fart, ha en bra lördag. skriver ikväll igen :) puss på er pöds.


Kommentarer
Postat av: Ailojessica

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-07-08 @ 10:25:44
URL: http://ailojessica.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0