FRÅN OCH MED DU

hej bloggen. kväller och natt nuva. 01.57 säger klockan. dax att sova? japp, helt klart. för längesen egentligen. men när man har en mysig en bredvid sig så vill man helst inte sova, då vill man ligga vaken och snacka igen sig från allt vad man missat.. bästaste, bästavän!
annars då? jooo tack. pizzan som pappa bakade smakade mer än superbra, jävligt god var den tom. såfort man slog på televisionen idag så var de massa kungligheter i rutan..
har spenderat kvällen med pappa och bror. sedan pös jag, då träffade jag fanny min fanny. vi cyklade runt på bruket lite, (TJOHO LOVE HOFFE) sen till värna, satte oss på en bänk och käkade godis. och jag snackade på som bara den, kändes som om jag berättade en hel livshistoria för henne. oj så hon missat. men nu så!!
nu ligger hon bredvid mig och sover så sött. frågan är hur jag ska kunna dela säng nu, när jag är van att ligga på brädden i denna stora, ljuvliga sak..
FARMOR, jag vill komma på käk snart. kött och sås! thank you. (K)

nä, nu ska jag stänga fabriken för idag. ska orka morgondagen också. dock är det söndag, världens segaste och tråkigaste dag. men jag ska städa lite, bara mysa. hoppas på dåligt väder! så man kan vara inne, haha! fast de får gärna klarna upp mot kvällen, för jag ska minsann löpa 60 min imon.

sov gott pöds. puss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för matberömmet:-). Jogga idag du så tar vi ett intervallpass i morgon. Om jag orkar.......

2010-06-20 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0