Haven't met you yet

tänkte inleda med att fråga om man kan koka över potatis? alltså så de blir överkokta. jepp. tydligen. fan också.

i alla fall. harft första jobbdagen med ungar by my side idag, tusan så roligt det är hörrni! dock är jag så fruktansvärt trött inu, vill bara att klockan ska bli 22 så man kan slumra hehe. ska steka körv nu, så jag har makaroner och korv till imon. får bli min matlåda, yes. annars då? joootack. livet rullar på och jag trivs!
hoppas att solen kikar fram snart så man får lite summerfeelins. känns för övrigt som att jag ska hem till umeå nu, vilken dag som helst. men så äre icke. nepp. sista veckan i juli är det planerat att jag far dit och har en veckas lov, sen blir det skåne första veckan i augusti, sen göööteborg med evelina och rig, sen drar vi till tjeckien och lirar lite IB. JAG OCKSÅ!! yeeeeei. sen hem till umeå tio dagar sen är det skola igen, hej och hå. tiden kommer bara rinna iväg. om två veckor kommer evelina hit också, DAX FÖR PEACE AND LOVE!! micke och johan kommer då på lördagen, kommer bli hur kul som helst! blir väl att chilla lite hemme, visa dem hoffe. dra cykeln ner till bruket och handla lite sen ba hänga runt brasan vid tolven osv;) jepp. nu har dom att se fram emot, hääh. sen är det peace på måndagen till lördagen. så det blir väldigt intensivt nu och fram till början av juni. jobb mellan 8-16. men jag klagar inte, no. fanken nu lyser sola ute åsså, soooft thing.
ska väl steka den där satans korven snart, så man får chilla lite resten av kvällen., mycket annat lär inte orkas med. men jag vill bli frisk nu så jag får börja med sommarträningen nångång. har fått rösten tillbaka i alla fall, så är på god jäkla väg! bara snoret slutar rinna så äre ju lugna puckar! haha näämen usch hur de där lät.
sitter och lyssnar på Musica di domani, nu, by Jag_johan!! vilken höjdare säger jag bara. finns några undantag men det finns ju en next-knapp, så de är skönt.

men nu ska jag kika lite på face. sen,kanske,steka korv, kanske, ah kanske...

hejdå!!! pusssssss








Kommentarer
Postat av: Steven

Bra val av spotifylista.

2010-06-14 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0