HELA LIVET VAR ETT DISCO

tjabbatjeena. läget under kontroll. trodde jag. men nu är det lugnt, jag har allt inom min zon. känns super, hehe.
dagen då? jo, vaknade runt halv tolv tror jag, eller så var den halv ett. minns inte. hehe. stekte på som fasen då i alla fall, var superskönt. försöker få bort mina bonnbränna som är ganska så onice och jätteful. haha! solen lyser fortfarande och bikinin sitter ännu på, så det känns härligt. hoppas vädret håller i sig, imon blir de ju ut med båten och glida, då blir de stekisteeek(: love sunshine. vad har hänt i veckan? jag har kikat på fotboll, löpt distans två gånger och gjort ett intervallpass, (KILL ME) var så ini* jobbigt. ska ut på ett ännu tuffare pass nu om en timme med min vän victor. roligare när man är två. min käre pappa skulle ha vart med också, men han orkade visst inte;) hähä. räknade nästan med det.
var ute igår och sprang ju, fick med mig en cykel hem också. HAHA. men vafan de är ju lugnt, växte liksom träd och grejer på den, så jag räddade den kan man säga. bad lillebror måla om den idag så man kunde cykla på den utan att någon kanske skulle känna igen den, med tanke på att hoffe inte är såå vidare stort. självklart, det kunde han göra. så medan jag satt inne i lekstugan och målade väggarna i den så satt han ute på gräsmattan i solen och var så snäll och målade om den. grön och fin såg jag att den skulle bli. sen efter ca 15 min så tittar man ut och vad ser man? jo en cykel som är grön med röda ränder och ett gult däck och ett rött!!!!! vafan gör han.......
nu kan han gott få behålla den där cykeljäveln själv. kanske lite av den tanken han hade i bakhuvudet när han började måla den också, för han brukar minsann inte göra sådana där saker för syrran annars inte. naeh.

här har ni en bra låt förresten, en väldigt bra en ; Shout Out Louds – Tonight I Have To Leave It

och måste säga en till sak innan jag rundar av, PICKA ÄR DÖD!!!!!!!!!!! 
: ((((((( mamma hittade honom i morse, stendöd faktiskt. låg ba på golvet med benen rakt upp i luften och var jättedöd. fyfyfy. var inge kul alls ska ni veta. lilla pippin..

men inga tårar för det inte. finns annat att vara en crybaby för. men sådana saker behöver vi inte ta nu när solen lyser och värmen ba gassar pååååå.

ska röra mig uppåt nu, en tímme kvar tills träning.
ha det så bra tills vi hörs ikväll, pöds..

pussar

tänkte slänga in lite gamla bilder som jag hittat, haha. skitroligt!! :D:D


fanny och jennifer i 7an, snygga!!

liten fanny

cornelia och bebisjennifer

snyggtjej! (evelina)

fanny

jennifer

SJUK KILLE och jennifer

jennifer

evelina och jennifer

full robert cool jennifer

marie och nelly

sur jennifer i turk 2008


Kommentarer
Postat av: Pappa

Pappa är trött idag ändå efter gårdagen utan att ha kört ett hårt intervallpass med dig....

2010-06-25 @ 10:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0